3pics-color.jpg3pics-mono.jpg3pics-mono2.jpg3pics-mono4.jpg

ОСВІТНІ РІВНІ ГІМНАЗІЇ

    У Концепції профільного навчання в старшій школі вказано, що «профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави й передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня і має найбільшою мірою враховувати інтереси, нахили і здібності, можливості кожного учня, у тому числі з особливими освітніми потребами, у контексті соціального та професійного самовизначення і відповідності вимогам сучасного ринку праці. Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно орієнтованого навчання, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для їхнього професійного самовизначення та подальшої самореалізації».

    Українська школа будується на принципах єдності і варіативності. Єдність школи передбачає єдність мети і завдань кожного з її ступенів, наступність і взаємозв’язок між ними. Кожна дитина ще до школи має одержати відповідну у дошкільному навчальному закладі, при школі або у сім’ї.

    Освітня модель гімназії передбачає впровадження профільного навчання:

  • другий ступінь навчання (1(5)-5(9) класів гімназії) – допрофільна підготовка учнів гімназії;
  • третій ступінь навчання (6(10)-7(11) класи гімназії) – профільне навчання (створення профільних динамічних груп).

    Допрофільна підготовка гімназистів здійснюється у 1(5)-5(9) класах гімназії. Учні 1(5)-3(7) класів гімназії навчаються в класах, де надається перевага гуманітарному або математичному напрямкам за рахунок збільшення кількості годин тижневого навантаження з відповідних дисциплін (на 1-2 години). У 4(8)-5(9) класах – класи поглибленого вивчення предметів (філології, математики), що дає можливість кожній дитині визначитись з вибором профілю навчання у старшій школі, тому що вони мають в два рази більше годин тижневого навантаження з цього предмету, ніж за звичайною програмою (української мови академічний рівень – 2 години на тиждень, профільний – 4; математики 4 – академічний, 8 – поглиблений). При вивченні, наприклад математики в профільній групі старшої школи (9 год/тиж), є наступність попереднього курсу в середній ланці – це сприяє підвищенню якості освіти наших випускників.

   Профільне навчання учнів старшої школи передбачає вибір кожної дитини декілька предметів навчання у профільних динамічних групах: української мови та літератури, математики, англійської мови, історії України (4 години), географії (5 годин), економіки (3 години), правознавства (3 години), біології (5 годин), хімії (4 години – 10 клас, 6 годин – 11 годин). Кожен учень старшої школи обирає профільні групи відповідно до своїх потреб для вступу до вищого навчального закладу. Ми пропонуємо кожному нашому учню обирати навчання в профільній групі з української мови (4 години) та літератури (4 години); англійської мови (5 годин), а всі інші предмети - відповідно до своїх потреб. Треба зазначити, що у профільних групах дитина має у два рази більше годин, ніж в академічних. Навчаючись в динамічних профільних групах, дитина має можливість змінювати профілі, оперативно реагуючи на проведення вступної кампанії вищих навчальних закладів або зміни своєї майбутньої професії, обрати індивідуальну освітню траєкторію.

Joomla templates by a4joomla