Навчання дітей з особливими освітніми потребами
У Боярському академічному ліцеї «Гармонія» Боярської міської ради створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечено їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи; для дітей з обмеженими фізичними можливостями забезпечено доступ до всіх приміщень першого поверху.
Особам з особливими освітніми потребами освіта надається на рівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
У 2022-2023 навчальному році у закладі відкрито 7 класів з інклюзивною формою навчання.
Працюють п’ять асистентів вчителя та один асистент дитини.
Заклад співпрацює з КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Боярської міської ради», де можуть отримати консультації педагогічні працівники з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, батьки та учні.
Є можливість відвідувати індивідуальні корекційно-розвиткові заняття із практичним психологом.
Для дітей із інклюзивною формою навчання адаптовано й модифіковано навчальні програми та плани, відповідно до висновку ІРЦ. Створено позитивний клімат шкільного середовища.
Дотримані належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
- є пандус біля центрального входу в ліцей;
- необхідні місця руху обладнані поручнями;
- організовано чергування адміністрації закладу, вчителів та учнів;
- наявність на першому поверсі туалету для осіб із обмеженими можливостями;
- виконано поточний ремонт класних кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. Працює харчоблок. Забезпечується регулярність вологого прибирання та провітрювання.
Нормативно-правова база щодо організації інклюзивного навчання
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами
Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти